10 Nisan 2013 Çarşamba

Selam Filmi "3 umut,3 gaye,tek ideal"

Dün gece Mustafa'yla Selam filmine gittik,açıkçası ben bukadar beğeneceğimi beklemiyordum.
Ne diyeyim eski idealist beni hatırladım,çoğu yerde ağladım bana çok dokundu,umarım sizlerdende izleyeniniz olur.Sevgiyle kalın...

Filmin Konusu
Harun, Zehra ve Adem öğretmen, idealleri uğruna sevdiklerinden, ailelerinden, evlerinden, yurtlarından ayrılarak 3 farklı kıtaya doğru yola çıkar. Adem, hamile karısını geride bırakarak binlerce kilometre uzaklıktaki Bosna Hersek’e sıcacık bir selam ve dostluk götürmenin peşine düşer. Zehra, Harun’un hasretini yüreğine gömerek açlığın ve susuzluğun pençesinde olan Afganistan’a ulaşarak savaşın gölgesindeki çocuklara yardım eli uzatır. Hizmet aşkıyla yanıp tutuşan Harun ise geçmişini düşünmeden eski bir sömürge devleti olan Senegal’deki karanlığa ışık olmaya gider. Bu üç fedakar öğretmen, gittikleri ülkelerde sadece eğitimci değil, aynı zamanda anne, baba, dost ve arkadaş olabilmek için ellerinden geleni yapar.

Dünya’nın en çilekeş ülkelerine barışı, dostluğu, kardeşliği, yardımı götüren bu isimsiz kahramanlar kendi hayatlarını hiçe sayarak ve eğitim fedakarlığını her şeyin üstünde görür. Üç öğretmenin hikayesi zaman zaman birbiriyle kesişirken çoğu zaman binlerce kilometreyle birbirinden ayrılır ve onlar gittikleri her ülkede solmayan birer hatıra olur.

1 yorum:

SeriousLily dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün