25 Temmuz 2013 Perşembe

Tavuklu sultan Kebabı (denenmiş-onaylanmış;)

dün geceki iftarda sultanımız ; tavuklu sultan kebabı idi
ama ben size tarif vermiycem
çünkü sizi direkt bu lezzetli tarifi bizlerle buluşturan güzel ve maharetli hanıma yönlendiricem :)
ne marifetli hatunlarımız var ya,bravo diyorum,tekrardan tarif için teşekkür ediyorum :)
 bu arada yeni tepsim yerine yani diğer arkadaşlarının yanına kondu
tam takım oldu hepsi dimi ama :)
zamanla da bakışa bakışa alıştık birbirimize :)
boşuna dememişler zaman herşeyin ilacı diye :)
 ve sonunda bugün kan ilaçlarımı almaya gittim
eve geldim hiç açmadım bile kutuyu sonra mustafa gelince çıkardı
bi de ne göreyimmmm
:)bunlar içilmezmi ayol

11 yorum:

mavii dedi ki...

cnm o kan ilaci degil ask ilaci gibi ayol:)))pembe pembe bonibon olmasin:))tepsilerimizde ayni sayilirlar:)uyumlu olmuslar

GigiNin Dünyası dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim çok güzel görünüyor :):) Bu arada yeni tepsine de bayıldım güzel günlerde kullan :)

GigiNin Dünyası dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim yemeğin çok güzel görünüyor :) Bu arada güzel iltifatların içinde çok teşekkür ederim çok öptüm seni :)

huuuubakbi dedi ki...

ellerine sağlık.geçmiş olsun.o hapların rengi bile iyi gelir yahu..tepsi de harika.

emelim dedi ki...

canım harika görünüyor.benim de yarın misafirlerim olacak ve yapmayı düşünüyorum ama aklıma bir kaç şey takıldı.
acaba yufka çok kıtır olupta kesilip yenmicek gibi olurmu ?
başemel sos koysam o da börek yumuşalığında mı olur?
hangisini yapsam kararsız kaldım
ACİL YARDIM :))))

SeriousLily dedi ki...

eline sağlık güzel görünüyor,
geçmiş olsun, dut kurusu kansızlığa birebirdir,
puantiyeler softlaşıp pembeleşince da nostaljik olmuş bence:)

assortiek dedi ki...

emelim ;
yok canım yalnız altına kıvırıyoruz ya orası biraz zor kesilio:),beşamel sos koysanda güzel olur bence,hadi bakalım kolay gelsin:)

emelim dedi ki...

canım bu postu paylaştığın için teşekkür ederim.harika bir iftar yemeğim oldu herkes çoooooook beğendi ıııımmmmmm.ayrıva gigiNİN dünyasınada teşekkürler :))

emelim dedi ki...

bu arada başemel sos yapmadım çıtır çıtır bir harika oldu :))

ilkmuh dedi ki...

burada görüp bende yaptım, oldukça güzel olmuştu..ama ben eşimin bezelyeyi hiç ama hiç sevmediğini unutup kullandım:((onun dışında çok beğendik

Kuzununannesi dedi ki...

kan ılacın bıle ask tadında ve uyumlu...acıl sıfalar dılıorum tatlım ..emegıne ellerıne saglık ayrıcaaaaaaaa