3 Ekim 2013 Perşembe

Yaşasın Kaynanalar :))

akşam misafirlerim vardı
ve sanırım hiç bıkmadan kullanacağım kayınvalidemin hediyesi olan bu takımlarımı çıkardım YİNE :))
 
ben bayadır aldıklarımı paylaşmadım,çokta biriktiler
yeni ciciler postu yapmalı yakında ;)
 
misafirler tahminimden erken gelince masanın daha dolu halini çekemedim  :)
ve 9 kişi olunca aman yeticek mi korkusu yaşadım bi ara
 
 
***örgü poğaça(altta örneği var başka bir gün masama ait)
fırından çıkınca üstüne sarımsaklı zeytinyağı döktüm
ve harika iltifatlar aldım :)
 
***kakaolu ıslak kek
inanın göz kararı yaptım ve pammık(pamuk)gibi oldu
gündüz fırından çıkardığımda meltem yanımdaydı
daha keserken bak teyzesi bak pammık gibi oldu dedim durdum :)
mütevazi olamicam mükemmeldi
kekler hazırlandıktan sonra fazla beklemeden fırına atmak gerekiyormuş bi deneyin derim
 
***elmalı turta
üst resimdeki,çok çok beğenildi :)
kurabiyeden yumuşak,kekten sert ;)
 
***tavuklu yoğurtlu şehriye salatası
bu yaptıklarımın hepsi bana yapışmış durumda :)
 
böyle oluncada çok mutlu oluyorum yaaaaw :)
 
meltem(alt komşum) akşam misafirler gittikten sonra taklitimi yapıyo
masada bi sürü övgü alırken içimden böyle yapıyomuşum : evet!işte bu!işte buuuu!
ama okadar güldük ki anlatamam :))

1 yorum:

Atolyekedi dedi ki...

Aaa evet evet yeni ciciler görmek istiyorum canım.
Takım çok güzel gerçekten. Güle güle kullan. Marifetli olmak başka bir şey ama maşşallah diyorum.