17 Ağustos 2012 Cuma

runner yaptım

internetten çok araştırdım ama gönlüme göre bulamadım yada güzel sitelere rast gelemedim
bende kendim yaptım
pazardan parça kumaş aldım 4 tane
masadaki pembe örtü sadece 2 lira ve tam masama göre ölçüsü
apartmandaki terziye hemen düz bir dikiş attırdım çevresine(kumaşı yıkadıktan sonra)
2 lira kumaş + 5lira dikiş =7 liraya bir masa örtüsü

kendi dantellerimden runner yapmayı planlıordum
ama iyiki bu krem danteli aldım
o da sadece 2 lira
üstelik hem bu runner çıktı parçadan hemde 33*48 ölçülerinde 2 tane amerikan servis
bunlara dikiş attırmadım ama şu an gerek görmedim

masada çarşamba gecesinden
pek bi beğendim yemeklerimi haa:))
beşamel sosta pişmiş kaşarlı tavuk bonfile sarma  & renkli makarna
soğan kızartması
yeşillik salata
perde pilavı
sarımsaklı yoğurtla patates ve havuç kızartması
kruvasan


Hiç yorum yok: