17 Ağustos 2012 Cuma

Zorlu Misafir

tamam güzel güzel sofralar yayınlıyoruz amaaa
hep arkadaş ve yaşıt çevremize yapıyorduk

lakin çoluk çocuklu bir aileye iftar sofrası hazırlamak benim gözüme biraz zor geliyorduu
nitekim ben kaçarken haber aldım
bize gelmek istiyorlarmışş
hemde 2 hane
:)gece uyuyamadım biliomusunuz
panik oldum resmen

çok şükür harika geçirdik :)
kendileri benim istenmemede gelmişlerdi bizde yerleri ayrıydı tabi

hemen menüye geçiorm
fırında ızgara köfte(ilk defa denedim harikaaaa oldu)okadar kolayda pişio ki offf rahatlık valla
fırında ızgara soğan(zeytinyağı ve baharatlı karışımda beklettim)
kepekli sarımsaklı baharatlı bulgur pilavı
fırında patates(haşlanmış olarak tepsiye koydum,köftelerin ızgaradan akan yağıyla piştiler-of of of :)(yoğurla servis ettim)
yeşil salatapeynirli ve susamlı
sosisli,biberli,patlicanlı,domatesli börek
hurmalı irmik helvası
erik hoşavı

çok şükür hepsi mükemmel olmuşlardı
onlar tabakları süpürünce nekaaa mesut oldum anlatamam

yani şunu unutmayalım ki oruçluyken yemeklerin tuzunu tutturmak bir yeni gelin için maharet tir dimi :)

1 yorum:

yasemin-bebegimlehayat dedi ki...

Eline sağlık sofra muhteşem görünüyor:)