18 Ekim 2012 Perşembe

Yeni Gelinler Günü

:)uzun bir aradan sonra merhabaa

insan ara verince daha bi zor yazıyor ya bende taze haberlerle başlıyayım dedim

daha önce söylemişmiydim hatırlamıyorum ama bizim apartman yarı yarıya yeni gelinlerle dolu:)
e bizde hanımların olmazsa olmazı paralı günümüzü kurduk ve salı gecesi toplandık
bu da ilk mama tabağımız Ayşe'den
kendisi hemşire olduğu için yoğun çalışma saatlerine sahip ve çok yorgun bir yeni gelin:)
doğal olarak ben ondan bukadarını beklemiyordum valla hepsi enfesti,saolsun.

ve kötü haber rahim duvarı kalınlaşması hastalığım tekrar etmiş tedavi amaçlı haplarımı doktorun düzeldimi söylemesiyle bırakmıştım ve bıraktığımdan bu yana bayramdan sonra hiç hastalanmadım.
bu seferde böyle bi etkisini gördük bakalım sonumuz hayrolsun

2 yorum:

İki Şehir Bir Meryem dedi ki...

:)Ohhh ne güzeldir yeni gelin olup bir de gün yapmak kıskandım azıcık :)

assortiek dedi ki...

:))inşallah sende yaparsın meryemcim