20 Eylül 2013 Cuma

Dekupajlı Vintage Banyo Sepeti (Mum Eskitmeli)-Soma'dan Bildirmekteyim :)-

Geçtiğimiz Pazar yola çıktık ve Mustafa'nın vericeği Eğitim için soma'ya geldik
Kısmetse yarın sabah yola çıkıcaz
gezdiğim,gödüklerim ve yediklerim daha sonra :)
 
şimdi başlığı bir kez daha okumanızı rica ediyorum :)
ne demişim vintage!
ba ba ba,boyumdan büyük laflar etmeye başladım :)
 
ama bişi diyeyim mi
gerçekten yaptım :)
düşünsenize hepsini kursa gitmeden sadece okuduklarımla halletim
yavaş yavaş elim de alıştı tabi
ve ortaya benimde sevdiğim bu cici sepet çıktı
 
komşumla beraber boya almaya gitmiştik
amacım hediyesini kendisine seçtirmekti
ve 2mizde bu sepette karar kıldık
ama başka hiçbirşeye karışmadı
 bu verniksiz hali
tam 1 günde hepsini bitirdim ve hemen koştum gösterdim :)
sonra geri getirdim vernik sürmek için
ağzıma bi parmak bal çaldın sen ama dedi komşum geri alınca :)
 
 
 ve hediyem yerini bulduğunda :)
 
ilk kat lila boyayıp
köşelerine mum sürdüm
üzerine beyaz boyadım ve kenarları kazıdım
ve bu eskitme-vintage- havası oluştu :)
son dokunuş her zamanki gibi vazgeçemediğim english home ;)

4 yorum:

acemi gelin dedi ki...

ay ne kadar şanslı bir komşun varya sen ordan taşınıp benim komşum olsana
harika olmuş ellerine sağlık

ttenzile dedi ki...

hamarat arkadaşım benmmm:)

Atolyekedi dedi ki...

Süper olmuş, şanslı komşu ellerine sağlık, güle güle kullanılsın canım.

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

ellerine sağlık canım yine çok güzel olmuş çalışman