11 Haziran 2013 Salı

1 soru + 2 çiçek :)

bizim evde herşey güllü :)
bu da etimek tatlısı ama anneme sorarsan kalpazan tatlısı :)
yani bunu her yaptığımda mustafa=a aa kalpazan tatlısı diyor :))

Gelelim soruma ;
Siz de benim gibi böyle koca bir tabak salatalık ve domates yiyebilir misiniz?
yoksa sadece ben mi bukadar oburcukum :)
üstelik full zeytinyağlı,alttaki fotoğraflarda daha net görüceksiniz :)

 biz nerdeyse içicez zeytinyağını :)
 o derece fan'ıyım yani:)

 keşke egede,
 bahçesinde zeytin ağaçları olan bir evde doğsaydım,
 köyümüzün denize kıyısı olsaydı,
 deniz benim için hep komşu kapısı gibi olsaydı,
 canım sıkıldığında kumsala inip arkadaşım gibi gördüğüm denizle dertleşseydim..
 bahçemizde bi masamız olsaydı ve biz yaz kış hep onda kahvaltı yapsaydık,domateslerin üstüne hep mis gibi zeytinyağı dökseydik...

şu egelileri hep sevdim,hep imrendim..
(bu yazının üstüne sezen aksu'dan-kalbim egede kaldıyı dinleyin benim için)

bugün arkadaşıma gittim
yeni eve taşındı bende giderken,çiçek seralarına uğradım ve ona bu güzel çiçeği aldım
(hangi kadın çiçek sevmez ki :)
(bence bir insanı mutlu etmek bukadar basit)
 karışmadan durur muyum hiç :)
 bu vazonun içinde yapma çiçek vardı,hani köpüklere saplanandan
 hemen çıkarttım ve benimkini içine oturtup
 daha güzel olmadı mı dedim :)
buraya ek lütfen diye de ekledim :))
 vee sonunda kendime de ortanca aldım,daha çiçeği yok ama çıkıcak inşallah
 rengi ise karambol,bakalım şansımıza ne renk açıcak,yeni vazosuyla tekrar paylaşırım:)

8 yorum:

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

sabah sabah gözüm gönlüm açıldı etimek tatlısına bayılırıııım,yahu o ne güzel bir karşışım olmuş öyle bayılıyorum senin şu tarif üretkenliğine kahvaltımı yaptım ama öyle canım çektiki öğlende yapıp yicem bende afiyetle:))) ayyy bende denize aşık biriyim hep aynı hayaller zaten balık burcuyum bana su olsun:)
çiçek çok güzel canım ah o ortancalar bambaşka güzellikde oluyor:) günün aydın olsun inşallah canım

bircanın renkli dünyası dedi ki...

zeytınyaglı domates emın ol yerım hele kahvaltıda dayanamam :D
bayılırm korkma yalnız degılsın

deeptone dedi ki...

çook tatlı yazmışsın.
sırıta sırıta okudum valla.
:)

SeriousLily dedi ki...

1-ben yerim, salataya bayılırım suyunada ekmek banarım:))
2-güllü tepsi harika görsem bende alırdım,nerden? güle güle kullan:))
3-etimek tatlısı en sevdiğim tatlı ama bi dakika bu çikolatalıı??

seynill dedi ki...

ben çiçek sevmiyorum desem ?=)
ha sevgilim alıp gelse sürpriz yapsa önce bi mutlu olurum sonra "çok para vermeyeydin bari" derim. ? =D

Fatosca Tadlar dedi ki...

Merhabalar,
Bloğunzun yeni takipçisiyim. Çok beğendim paylaşımlarınızı. Sizi izlemeye aldım. Bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
Güzel paylaşımlarda tekrar görüşebilmek dileği ile,
Sevgiler...

acemi gelin dedi ki...

tepsine peçetne
çiçeklerine
herşeyine bayıldım
süpersin

doğum günümü kutladığın içnde çok teşekkür ederim:)

Unknown dedi ki...

Ah canım benim yaa kalbime dokundun sanki ben senin istediğine yakın bi yerde büyüdüm ama evlenince iş derken memleketimden ayrılmak zorunda kaldım çok özlüyorum oraları çok müthiş bi duygu anlattıkların :)