24 Haziran 2013 Pazartesi

Girit kabağı dolması

sevgili delancey'de girit kabağı dolmasını görünce bu da nedir dedim :)
bi de bizim pazarda-markette yokta dedim :)

ama algıda seçicilik bu olsa gerek varmış ama dikkatimi hiç çekmemiş :)
cumartesi günü hemen kaptım bi kilo
5 adet geldi ve 3tl iken teyze hadi al sana 2tl yaptım dedi :) 
çok pratik ve çok lezzetli,üstelik çok derli toplu bi yemek
tam misafirlik yani ;)
 bunlarda bugün Trabzondaki kayınvalidemin gönderdiği kargodan çıktı
 daha önceki gidişimde turuncuların kahve fincanlarını almıştım,yerim olmadığı için beyaz çay fincanlarını alamamıştım(direk vitrinden alıyorum bu arada,mağazadan değil :)
sen beğenince gittim turuncularında çay fincanlarını buldum dedi :)
ve ben çok mutlu oldum :)

ben böyle nadide parçaları severim,kimsede yok ve kaynanamın kullandığı şimdi ise benim kullanacağım fincanlar :)

7 yorum:

acemi gelin dedi ki...

servisine tabağına peçetene aşık oldum:)

evet bende delanceyde görmüştğm bu yemeği inşallah denerimde

GigiNin Dünyası dedi ki...

Bu turuncu çay fincanlarından benim de var babaannemin benimkilerde evlenmeden önce babaannemden alıp çeyizime koymuştum güle güle kullan canım :)Çok güzeller gerçekten hem de hatıra olarak kalır :)

Adsız dedi ki...

O fincanlardan benimde teyzemde vardi hem kahve hem cay fincaniydi galiba cocukkende çok severdim şimdide çok seviyorun kayinvalidenle aranizdaki iliski cok hoş rabbim hiç bozmasın inşallah ;) kabağı beğenmene sevindim dediğin gibi algıda seçicilik oluyor genelde ilgimiz dışında kalan nesneleri gözümüzün önünde olsa göremiyoruz ;)

Ebrushka Blog dedi ki...

aa bunlar çok eski klasik bir model bende çok severim :)

Unknown dedi ki...

sevgilerimi yolluyorum bahcemden
fincanlarda keyifli kahveler icin insallah...

cecilia dedi ki...

aa ben hiç görmedim bu girit dolmasını o zaman tarif istiyorum kuzum :) fincanlar şahane cnm bende seviyorum herkesde olmayan nostaljik parçaları..

deeptone dedi ki...

hiç yapmadım hep hazır yedim ama nefis yemeklerden yaaa.
:)