10 Haziran 2013 Pazartesi

Patatesli ve ton balıklı makarna ( lezzet garantili ;-)

 Dener misiniz bilmem
 Ama denerseniz çok seversiniz
 2adet soğan,1 ortaboy patates ve 1 kutu ton balığı ve az nane,tercihen sarımsak
 soğanları ve sarımsakları yemeklik doğrayıp tereyağda kavurdum ve rendelediğim patatesi ekledim,pişmesine yakında tonbalığını ekledim ve birazda kuru nane koydum.

Size yemin ediyorum bayıldım!
ne yapsam ne yapsam diye dolanırken ekmek almaya üşenip makarna yapıyım dedim :)
ekmek yenmesin diye elimden geleni yapıyorum galiba :)
sonra ton balığı geldi aklıma
ardından ne yakışır derken soğan
soğanı alırken patatesi gördüm ve
hiç patatesli makarna olurmu falan dedim ama işin içine tonbalığı falan girince on numara oldu.

deneyin,pişman olmicaksınız :)

9 yorum:

bircanın renkli dünyası dedi ki...

yemek yememe rağmen cok canım cektı ..
ellerine sağlık

seynill dedi ki...

ev arkadaşlarım bunun patatessiz ve domates soslu olanını yapıyo,o da çok güzel oluyor.
eline sağlık bu arada =)

SeriousLily dedi ki...

farklı bir tarifmiş doğrusu, biz makarnayı soslu seviyoruz ama ben eşime ton balığını bi türlü sevdiremedim ağzına sürmüyor

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Makarna enfes görünüyor ellerine sağlık canım. Bloğunu çok beğendim ve takibe aldım bana da beklerim. Sevgilerimle,

BOŞNAK KIZI dedi ki...

waaaawwww nefis görünüyor canımm denemez miyim hiçç :)) ellerine sağlık :)

assortiek dedi ki...

the bircan ;
sağol canım,dene mutlaka:)

seynill ;
bende tonbalıklı makarna tarifi istiycektim sizlerde vallahi,tam oldu:)kesin denerim,sağol:)

seriouslily ;
sossuz çok yavan geliyor banada makarna ya:)1kutu ton balığı koymuştum ben dene çok kokusunu vermiyor,farketmez belki eşin:)

selda'nın mutfak defteri ;
teşekkür ederim,hemen uğruyorum :)

boşnak kızı ;
dene canım,sen yeni gelinsin kimbilir daha ne güzellerini yapçaksın,bol sevgi ve heyecanla :)

nergisce dedi ki...

nefis gözüküyor, makarnayi her türlü severim gerci hic patatesli yemedim, deneye bilirim :)

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

nefis görünüyor canım ellerine sağlık mutlaka yapacağım çok merak ettim tadını:)değişik bir tarif olmuş

Ebrushka Blog dedi ki...

Hmmm valla benim de canım istediii :)))