19 Haziran 2013 Çarşamba

emeklerimin karşılığını aldımmm

veeee bütün derslerimden geçtiiiiim  :D
çokk ama çok mutlu oldum tabiki

aslında finallerim kötü geçmişti en az 1 dersten mutlaka kalırım diyordum ama harika notlarla geçmişim :)
sırada adadığım kekler var,bi tatlı(vizelerde) bi tuzlu(finallerde) adamıştım :))

bu arada komşumun mr sonuçlarını almaya gittik bel fıtığı varmış ama çok küçük dikkat etmesi lazım tabi
bu arada hangisi benim bilebilir misiniz:)
 sonra aniden misafir geldi
 yine herzamanki ben ölçüsüz kek yaptım ama yoğurtla kesinlikle daha yumuşak oluyorlar bi de öyle deneyin:)
 misafirimizde küçük zeynebimizdi,bütün gece uyudu sevemedik :)
 çarşamba günü de kardeşim geldi,evde problem yaşayınca hop bana:)
 cumartesi anneme gitmeden güzel bi kahvaltı yapalım dedik

6 yorum:

seynill dedi ki...

tebrik ederim =)
uzun süredir kek yemediğimin farkına vardım şu an hööooff o_O

Adsız dedi ki...

Tebrik ederim canim cok sevindim ne guzel emeklerin bosa gitmedi :)) bence etekli olan sensin pembiş ayakkabili :))

acemi gelin dedi ki...

tebrik ederim...
bence etekli olan sensin
bu arada masa örtüne vuruldum:))

assortiek dedi ki...

seynill ;
teşekkür ederim:)yap canım,safinazada ver sinirleri gevşer :)

delancey ;
çok sağol canım,evet pembiş benim:))

acemi gelin ;
teşekkür ederimm:)evet etekli benim,masaörtüm cottonbox'tan çeyizime almıştık annemle,su emmiyo çok iyi

Burcu KARATEPE dedi ki...

tabiki soldaki sensin :)) pembe pabuçlu. bu arada sınavları geçmene sevindim

cecilia dedi ki...

cnm çok sevindim sınavlarını geçmene oh rahatlamışsındır şimdi, eteğin, çantan, ayakkabıların kokoş seni belli :)