8 Haziran 2013 Cumartesi

mayısı nasıl bitirdim

yoktum çoktandır
ama hep ders çalışıyordum
cidden :)
arada da bakalım neler yapmışım :)
 ailece mangala gittik,közlenmiş patlican,biber ve domatesten çingene kebabı yaptık,sarımsak,sirke ve limonda ekliyoruz,farklı bi isimle biliyor olabilirsiniz mutlaka
 annemlerin kır çaydanlığı,çok severler çayı
 babaeski'ye düğüne gittik
 gitmişken kavurmalı pizza yemeden dönermiyiz:)
 yeni pauçlarım,plastik ve çok şirin :)
 ders,ders,ders
 pudüng yaptım,üstünede incir tatlısı yapıp koydum,bilirsiniz çok basit ama tadı mükemmellll
 kendimi en sevdiğim probisle keyiflendirdim:)2-3-5 hepsini yerim :)
 kavun sezonu açıldı,kavunculara gün doğdu bizden sebep :)
 dışarı çıkarımda yeni cicilerimi giymem mi?
 gece yarısından sonra bile ders çalıştım
 ders çalışırken ajandalarım hep yanımdaydı,aklıma gelipte sınavlar bitince yapabilceklerimi not aldım
 çok çalıştım,ama şimdiden söyliyeyim çok kötü geçti :(

 komşuma inmiştim yoldan geçen simitçiyle bi anda bu sofrayı kurduk:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Off off bol lezzetli bir ay olmus her mama birbirinden nefis gorunuyor ders calismakda bu aylarda ne zor olur canim ALLAH yardimcin olsun

Adsız dedi ki...

şahsen uzaktan bir izleyiciniz olarak böyle güzel,renkli,iç açıcı postlarınızın devamını bekliyorum :)

assortiek dedi ki...

delancey ;
çok zordu canım ama inşallah emeklerimin karşılığını alırımda geçerim derslerimden,amin canım
sağol

adsız ;
teşekkür ederim:)