23 Haziran 2013 Pazar

Soya kıyması köftesi/soya kıymasıyla makarna

bu güne kadar benden başka soya kıyması kullanan duymadım :)
kağıtta kebap bile yapmışlığım vardır hasibeme yıllar önce :)
börekleri zaten saymıyorum

dün vedat milor istanbul'da bi vegan restauranttaydı ve soya kıymasından köfte yeyince
bugün denemem lazım dedim

:) ve tamamen kafadan uydurma olarak soya kıymasından köfte yaptıııım
normal köfte yapar gibi extra taze reyhan ekledim ve yumurta sarısına bulayıp mısır ununa buladıktan sonra kızarttım(başka türlü toplayamam diye düşündüm)fikirlere açığım?

4 tane yaptıktan sonra sıkıldım ve pişirip haydari eşliğinde makarnayla sundum:)

mantarlısı enfesss oluyor diyeyim ;)

 bu lastikleri boyayıp çiçek ekme fikri tam benlik,keşke bahçeli evimiz olsa diyoruz hep

1 yorum:

acemi gelin dedi ki...

gerçekten soya kıyması nedir ben bilmiyorum
ama bende bilmek isterim nerde satılır şarküteridemi?
normal kymadan çokmu farklı??